لایت باکس
نوشته شده توسط : شهرام خ

تابلو لایت باکس فریم لس

 

تابلو های لایت باکس فریم لس جعبه های نوری با کیفیت بالایی هستند که در انواع و اندازه های مختلف ارائه می شوند. تابلو لایت باکس یکی از محبوب ترین انواع تبلیغات در فضای باز است. از مزایای این نوع تابلوهای تبلیغاتی می توان به طول عمر طولانی آن ها ، قرار گرفتن در معرض دید مصرف کننده به صورت شبانه روزی و همچنین هزینه های ساخت و نگهداری مقرون به صرفه اشاره کرد. تابلوهای لایت باکس فریم لس عمدتا برای فضاهای تبلیغاتی بزرگ استفاده می شوند. همچنین می توان لایت باکس های دوجداره ، منحنی و متنوعی را تهیه کرد.

تابلو لایت باکس فریم لس چیست

تابلو لایت باکس فریم لس با لایت باکس های قدیمی متفاوت است. در این نوع تابلو ها چاپ بر روی پارچه هایی تخت عنوان بک لایت صورت گرفته و برای دستیابی به ظاهری بدون فریم ، لبه های گرافیکی با یک مهره سیلیکونی دوخته می شوند که درون محیط اکستروژن تابلو قرار می گیرد تا ظاهر گرافیکی محکم و بدون قابی را به نمایش بگذارد.

فریم به قاب دور تابلو گفته می شود که در این نوع تابلو ها سعی می شود به کلی حذف شده و یا بسیار ظریف به کار رود تا ظاهری مدرن و زیبا پیدا کند. محبوبیت این مدل از تابلوهای تبلیغاتی در حال رشد است و حتی در محیط های معروفی مانند H&M نیز مشاهده می شود. آن ها در هر سایزی قابل سفارش هستند اما هر چه بزرگتر باشند ، ظاهر و دید بهتری پیدا می کنند. تغییر بنر در تابلو لایت باکس فریم لس آسان بوده و به راحتی می توان بدون تعویض تابلو طرح گرافیکی آن را تغیر داد. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از تابلو لایت باکس فریم لس می پردازیم:

 

قیمت مقرون به صرفه:

هرچه رسانه تبلیغاتی پیشرفته تر باشد ، هزینه تولید نیز گران تر است. در حالی که ممکن است بسیاری از روش های تبلیغاتی مشاغل شما را عقب بیندازند ، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی و به خصوص لایت باکس ها هنوز یکی از ارزان ترین روش های موجود است. سفارش این تابلوها به تابلوسازی های معتبر و تهیه آن ها، همواره قیمتی پایین تر از تبلیغات در رادیو و یا تلوزیون دارد.

پایدار بودن لایت باکس ها

با توجه به زیبایی و درخشندگی تابلو ها، هر وقت مردم تابلوی لایت باکس شما را ببینند ،  تصویر خوبی از تجارت شما در ذهن آن ها تقویت می شود. بهتر است تابلو های خود را در قسمت  های پر ترافیک قرار دهید تا شانس جذب مشتری توسط آن، افزایش می یابد. قرار دادن لایت باکس ها در یک مکان، بدون دخالت در تأثیرگذاری، به جذب چندین مشتری کمک خواهد کرد. این موضوع باعث می شود که تابلوها به تنهایی پایدار باشد.

 

تهیه تابلو لایت باکس فریم لس ساده است

یکی از آسان ترین راه ها به جای ایجاد تبلیغات رادیویی و تلویزیونی ، این است که به یک تابلوسازی معتبر مراجعه کرده و لایت باکس های خود را سفارش دهید. اگر نیاز به ابزاری برای تبلیغ کسب و کار خود در مدت زمان کوتاه دارید ، این اطمینان را به شما می دهیم که لایت باکس های فریم لس شما را ناامید نمی کنند. حتی اگر به طور مرتب در محصولات و خدمات خود تغییراتی ایجاد کنید ، این نوع تابلو ها بهترین انتخاب هستند، زیرا بنر داخل لایت باکس های فریم لس به راحتی تعویض شده و نیازی نیست هر بار هزینه ای مجدد برای خرید کل تابلو پرداخت نمایید.

لایت باکس های فریم لس بسیار با دوام هستند

لایت باکس ها تابلوهایی هستند که در برابر شرایط نامطلوب اقلیمی بسیار مقاوم بوده  و می توانند برای مدت طولانی دوام داشته باشند. پنل های الکتریکی موجود در لایت باکس های های فریم لس کاملا از لحاظ ایمنی استاندارد بوده و با استفاده از لامپ های اس ام دی، طول عمر لامپ های استفاده شده در آن بسیار بالا می رود. علاوه بر این ، لامپ های اس ام دی مصرف برق پایینی داشته و این موضوع هزینه های آینده شما را کاهش می دهد. موضوع حائز اهمیتی که وجود دارد، انتخاب تابلوسازی حرفه ای و معتبری است که برای ساخت تابلو های خود از متریال مرغوبی استفاده کند.

تابلوهای لایت باکس فریم لس می توانند فروش ویژه و تخفیف را اعلام کنند

ارائه فروش و تخفیف یکی از ساده ترین راه ها برای کسب سود بیشتر در کسب و کار شما است. اگر به دنبال بهترین راه برای اعلام این موضوع هستید ، یک تابلوی تبلیغاتی خوب کار را به شکلی باشکوه انجام می دهد. می توانید هر زمان  خواستید پیشنهادات یا تخفیف های ویژه ای را که ممکن است مشتریانتان دوست داشته باشند را ارائه دهید، بهترین راه استفاده از لایت باکس های جذابی است که به خوبی چشم را به خود جذب می کنند.

تنها به یاد داشته باشید که تخفیفات را در دوره های زمانی منظم تغییر دهید. این اطمینان می دهد که پیشنهاد شما فقط یک پیشنهاد در زمانی محدود است. این موضوع احساس فوریت را به مشتریان شما می دهد و باعث می شود که آن ها بخواهند محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند.

تبلیغات از طریق تابلو لایت باکس فریم لس

مشتریان تابلو سازی ما از مال ها و فروشگاه های بزرگ ، سینماها ، مراکز کنفرانس گرفته تا مراکز خرید متفاوت هستند. این یک روش نسبتاً ارزان برای تبلیغ تجارت شما است. این تابلو های به روز، راه حلی ساده، موثر و آسان را ارائه می دهند. نصب این تابلو ها به سادگی انجام گرفته و دستورالعمل های مورد نیاز همراه با تابلو ارائه می شود. لایت باکس های فریم لس توجه مردم را به خود جلب کرده و مردم را به سمت مناطق مهم و محصولات شما سوق می دهد، بنابراین یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان است.

 

طراحی گرافیکی منحصر به فرد

مجموعه ما طراحی و گرافیک رنگی کاملی را توسط گرافیست های حرفه ای ارائه می دهد که می تواند بازاریابی یا موارد تبلیغاتی شما را تقویت کند. گرافیک ها می توانند متناسب با محصول یا رویداد بعدی شرکت شما ، مانند پیشنهادهای ماهانه ، پوستر فیلم و غیره تغییر کنند. زیرا با سفارش و تهیه لایت باکس فریم لس به راحتی می توانید هر زمان که احتیاج داشتید طرح گرافیکی آن را تعویض کنید. تیم طراحی ما می تواند شما را راهنمایی کند تا بتوانید گرافیکی چشم نوازی داشته باشید. چاپ دیجیتال بر روی مواد با کیفیت انجام می گیرد. ما بیش از 20 سال تجربه در زمینه طراحی و چاپ برای مشتری از شرکت های کوچک مستقل گرفته تا چند ملیتی بزرگ داشته ایم. تابلو لایت باکس فریم لس محصولی با قیمت مناسب است که در بین مشتریان محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

تبلیغات در فضای باز

مجموعه تابلو سازی، تابلو نامور با کسب چندین سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی و به طور تخصصی تابلوی لایت باکس فریم لس، تابلو لایت باکس، تابلو های طبقاتی، تابلو های مغازه و ... می تواند پاسخگوی هر نوع نیاز شما با هر سطح بودجه ای که در نظر گرفته اید باشد. استفاده از بهترین کیفیت متریال و طراحی های چشمگیر و جذاب از افتخارات مجموعه ماست. اگر به دنبال یک تابلوسازی معتبر هستید می توانید یکبار تجربه سفارش به مجموعه ما را امتحان کنید تا برای همیشه مشتری دائم ما شوید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با استفاده از شماره های قرار گرفته در سایت از خدمات مشاورین ما استفاده کرده و به خرید تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود بپردازید.

 

برگرفته از مقاله تابلو نامور





:: برچسب‌ها: لایت باکس ,
:: بازدید از این مطلب : 830
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: