نوشته شده توسط : شهرام خ

بررسی عوامل موثر بر تابلو مغازه فاکتورهای بسیاری را شامل می شود. تابلو مغازه و تابلوهای تبلیغاتی انواع گوناگونی داشته که هر یک از متریال خاصی ساخته می شود. به طور مثال تابلو مغازه حروف برجسته، از حروف های متعددی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تشکیل شده است. بنابراین برای محاسبه ی قیمت این نوع تابلومغازه، باید به متریالی که برای ساخت حروف استفاده می شود، تعداد حروف و متراژ پنل اصلی تابلو توجه نمود. همچنین تابلوهای لایت باکس و یا ترموود از متریال خاص دیگری ساخته می شوند که قیمت تابلو مغازه را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین ترتیب با توجه به نوع تابلو مغازه و متریال مور استفاده، قیمت ها محاسبه می شوند.

 

سرمایه گذاری بلند با هزینه ای معقولانه برای ساخت تابلو مغازه

آیا هیچ شکل تبلیغاتی وجود دارد که به طور مداوم به مدت 24 ساعت در روز و هفت روز در هفته نمایش داده شود؟ آیا فرم تبلیغاتی وجود دارد که بدون وقفه قابل مشاهده باشد؟ آیا هیچ نوع تبلیغاتی وجود دارد که بتواند مقرون به صرفه باشد و همزمان مخاطب را هدف قرار دهد؟  پاسخ به تمامی این سوال ها تنها یک جواب داد! تابلوی مغازه.

تابلو مغازه به عنوان فروشنده ی ساکت فروشگاه شما شناخته می شود. این تابلو اولین معرف از برند و نوع محصولاتی است که شما برای ارائه به مخاطبین خود در نظر گرفته اید. تبلیغات در فضای باز، که تابلوی مغازه نیز شامل آن می شود، یک اصطلاح گسترده است ، که شامل انواع مختلفی از تکنیک های تبلیغاتی نوآورانه برای ایجاد تأثیر ماندگار است. بنابراین هزینه های درست و بهرمندی از تابلوسازی های حرفه ای که تابلویی زیبا و ماندگار را تولید می کنند باعث می شود، تابلو مغازه به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت برای تجارت شما شناخته شود.

تابلو مغازه

مجموعه تابلو سازی، تابلو نامور با کسب چندین سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی و به طور تخصصی تابلوی لایت باکس فریم لس، تابلو لایت باکس، تابلو های طبقاتی، تابلو های مغازه و ... می تواند پاسخگوی هر نوع نیاز شما با هر سطح بودجه ای که در نظر گرفته اید باشد. استفاده از بهترین کیفیت متریال و طراحی های چشمگیر و جذاب از افتخارات مجموعه ماست. اگر به دنبال یک تابلوسازی معتبر هستید می توانید یکبار تجربه سفارش به مجموعه ما را امتحان کنید تا برای همیشه مشتری دائم ما شوید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با استفاده از شماره های قرار گرفته در سایت از خدمات مشاورین ما استفاده کرده و به خرید تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود بپردازید.



:: برچسب‌ها: تابلو مغازه , تابلوسازی , تابلو سازی , تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 785
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()